marți, 16 martie 2010

Când pare că am eșuat...

Doamne, încerci să-mi spui ceva?
Căci...
A greși nu înseamnă că eu sunt o greșeală,
Ci înseamnă că eu încă nu am reușit.
Eșecul nu înseamnă că nimic nu am realizat:
Ci înseamnă că ceva am învățat.
Eșecul nu înseamnă că am fost un nebun;
Ci înseamnă c-am avut destulă credință
să experimentez ceva pe drum.
Eșecul nu înseamnă că am fost dezordonat,
Ci înseamnă că am îndrăznit și-am încercat.
Eșecul nu înseamnă că nu am ceea ce îmi doresc,
Ci înseamnă că trebuie să fac toate într-un fel mai diferit.
Eșecul nu înseamnă că aș fi mai inferior,
Ci înseamnă că nu sunt perfect.
Eșecul nu înseamnă că mi-am irosit tot timpul,
Ci înseamnă c-am o scuză să încep totul din nou.
Eșecul nu înseamnă că ar trebui să renunț,
Ci înseamnă că trebuie să mă străduiesc mai mult.
Eșecul nu înseamnă că nicicând nu voi reuși,
Ci înseamnă că am mai multă nevoie de iertare.
Eșecul nu înseamnă că Tu m-ai părăsit,
Ci înseamnă că ai un plan mai bun.

Autor necunoscut.

Niciun comentariu: