marți, 5 ianuarie 2010

Paradoxul timpului nostru în istorie este că;

Avem clădiri tari și caractere slabe;
șosele mai late și puncte de vedere mai înguste.
Cheltuim mai mult, dar avem mai puțin;
avem mai mult, dar ne bucurăm mai puțin!
Avem case mai mari, dar familii mai mici;
tehnologii mai moderne, dar mai puțin timp;
mai multe diplome, dar mai puțină pricepere;
mai multă cunoștință dar mai puțină judecată;
mai mulți experți, dar mai multe probleme,
mai multe medicamente, dar mai puțină sănătate!
Cunoaștem prea mult, cheltuim prea mult,
zămbim prea puțin, conducem prea repede,
ne enervăm prea repede și prea des,
stăm treji până în zori, ne trezim prea obosiți, citim prea rar!
Ne-am mărit averile, dar ne-am redus valorile!
Vorbim prea mult, iubim prea puțin, urâm ușor!
Am învățat cum sa adunăm pentru viața aceasta, dar nu cum să trăim;
am adăugat ani la viață, dar nu viață la ani!
Am pășit pe lună, dar avem dificultăți în trecerea străzii pentru a face cunoștință cu noul vecin!
Am cucerit spațiul cosmic, dar nu spațiul lăuntric!
Am făcut lucruri mari, dar nu mai bune!
Încercăm să purificăm aerul, dar ne-am poluat sufletul!
Am spulberat atomul, dar nu prejudecățile!
Scriem mai mult, dar învățăm mai puțin!
Plănuim mai mult, dar realizăm mai puțin!
Avem mai multe computere, cu mai multă memorie ca să transmitem mai multă informație,
dar comunicăm mai puțin!
Acestea sunt zilele când mâncăm în grabă, dar digestia e înceată!
Acestea sunt vremuri care vorbesc de o pace mondială,
dar mai puțină plăcere;
mai multe feluri de mâncare, dar mai puțină nutriție!
Trăim zile mai prospere, dar cu mai multe divorțuri,
avem case mai frumoase, dar familii zdrobite!

Niciun comentariu: