duminică, 10 ianuarie 2010

El vine mereu la timp

John Walker scrie: ”În materie de timp, noi îl gestionăm, îl pierdem, îl petrecem și îl economisim. Am vrea să vină...am vrea să treacă...îl vedem cum zboară și tragem de el. Ne uităm la ceas și avem cu noi calendare, creându-ne iluzia că îl controlăm într-un fel. Dumnezeu controlează timpul. (...)” Cum ar fi credința ta dacă ai știi că nu Dumnezeu nu este surprins de circumstanțe și că lucrează în vederea unei concluzii sfinte și sănătoase? Georg Muller a așteptat odată pe un doc să-i fie adus un scaun special deoarece îl durea spatele și avea nevoie de el pentru o călătorie peste ocean. Când a sosit ora plecării, iar scaunul nu ajunsese încă, prietenii lui s-au oferit să-i cumpere ei un scaun, dar Muller a spus: ”Fie Dumnezeu îmi va da un scaun, fie îmi va da harul să mă descurc fără el.” Apoi, ca și cum ar fi fost un final de la Hollywood...scaunul a sosit,,,exact la timp! Cum ai reacționa, cum ai gândi și cum altfel ai trăi dacă ai fi absolut sigur că Dumnezeu se află la capătul termenului limită...chiar dacă mai sunt doar câteva secunde? Biblia spune: Isus Cristos este același ieri, azi și în veci. (Evrei 13:8) Timpul nu diminuează dragostea sau puterea Lui din viața ta. El a fost cu tine în trecut, El este cu tine acum și va fi cu tine în viitor.Pentru El o mie de ani sunt ca o zi. El dorește să te ducă în veșnicie și doar să te scape în ”week-end”. Când vezi lucrurile în felul acesta, imaginea de ansamblu se schimbă, nu-i așa?


Sursa: Mediații zilnice.

Niciun comentariu: