joi, 14 ianuarie 2010

Oamenii străzii

Dacă Domnul este atât de preocupat de fiecare membru al familiei Sale, inclusiv de cei săraci şi de cei fără adăpost, nu se cuvine oare să fim şi noi tot aşa? Data viitoare când vei trece pe lângă un om sau un copil al străzii, care poate îşi va fi făcut adăpost sub un acoperiş de carton, sau îi vei vedea căutând prin gunoaie după resturi de mâncare, încearcă să-i priveşti cu ochii lui Cristos. Cred că Mike Otto s-a gândit tocmai la aceasta când a scris cântecul "Privind cu ochii Lui":
Îngăduie-mi, o, Doamne,
Să privesc lumea cu ochii Tăi,
O lume de oameni care nu te vor, Doamne,
Dar o lume pentru care Tu ai murit.
Îngăduie-mi să îngenunchez cu Tine în grădină,
Să mi se umple ochii de lacrimi,
Pentru că, dacă aş vedea lumea ca Tine, o dată măcar,
Te-aş servi cu mai multă credincioşie.
Îngăduie-mi, o, Doamne, să privesc cu ochii Tăi
Lumea care Ţi-a batjocorit Numele Sfânt,
Când Te-au lovit şi Te-au scuipat, Doamne,
Ajută-mă să-i iubesc cum i-ai iubit Tu.
Îngăduie-mi, o, Doamne, să mă înalţ deasupra grijilor mele mărunte.
Şi să sufăr pentru oamenii pierduţi.
Pentru că, dacă aş putea vedea lumea ca Tine, o dată măcar,
Te-aş servi cu mai multă credincioşie.


Sursa: Femeia plăcută, June Curtis

Niciun comentariu: