vineri, 11 decembrie 2009

Doamne, Îți mulțumsc...

că Tu ești Tăria mea, chiar dacă mă simt slab și neputincios
că ești Psalmul meu chiar, dacă nu am cuvinte să mă rog
că ești Vindecarea mea chiar dacă rănit, îmi ling rănile
că ești Pacea mea chiar dacă mă simt nervos și neliniștit
că ești Calea mea, chiar dacă adesea îmi pare prea îngustă și pietroasă
că ești Adevărul meu, chiar dacă lumea din jurul meu vrea să te tăgăduiască
că ești Lumina mea, chiar dacă uneori umblu în întuneric
că ești Iertarea mea, chiar dacă știu că nu am meritat-o
că ești Mântuirea mea, chiar dacă uneori mă simt prins în lanțuri
că ești Credința mea chiar, dacă uneori mă plâng și mă îndoiesc
că ești Spernața mea, chiar dacă mă simt diperat și descurajat,
că ești Dragostea mea, chiar dacă inima mea nu simte ceea ce mintea știe deja de mult.
Doamne, Îți mulțumesc,
că nu trebuie să mă bazez pe sentimentele mele;
sunt nestatornice ca trestia șn vânt.
Mulțumesc că pot să construiesc pe Cuvântul Tău;
El rămâne neclintit și adevărat din veșnicie în veșnicie.


Claudia Casini

Niciun comentariu: