duminică, 20 iunie 2010

Jurnalul unei...Biblii...

IANUARIE: Se anunţă un an foarte aglomerat. Cei mai mulţi din familie au hotărât să mă citească zilnic, tot timpul anului. M-au ţinut ocupată timp de două săptămâni, acum m-au şi uitat deja.

FEBRUARIE: Ieri am fost ştearsă de praf. Proprietarul meu m-a folosit doar câteva minute săptămâna trecută. A avut un schimb de cuvinte cu cineva şi a căutat nişte versete să-l contrazică.

MARTIE: Prima zi când am fost ocupată. Proprietarul chiar m-a dus cu el la biserică, pentru prima dată, anul acesta de Paşti.

APRILIE: Bunicul a venit în vizită la noi. M-a citit timp de vre-o oră. Se pare că se gândeşte mai mult la mine acum, decât o făcea când era tânăr.

MAI: Am câteva pete verzui pe pagini. Au pus la presat câteva flori de primăvară între paginile mele.

IUNIE: Arăt ca o carte de însemnări. Mi-au burduşit paginile cu tăieturi de prin ziare, tipare de croitorie şi cupoane. Una dintre fete se mărită.

IULIE: Azi m-au pus în geamantan. Cred că suntem în vacanţă. Aş fi stat bucuroasă acasă decât să stau aici înghesuită printre lucruri tot timpul lunii.

AUGUST: Mă aflu în geamantan.

SEPTEMBRIE: Sunt din nou la locul meu pe raft. Am o serie de tovarăşi: o carte de poveşti, şi câteva broşuri cu desene. Doamne, cât aş vrea să fiu citită, măcar cât le citesc pe ele.

OCTOMBRIE: M-au folosit puţin astăzi. Unul din ei este bolnav. Chiar acum m-au lustruit şi stau pe masă, la mijloc. Cred că vine la ei păstorul.

NOIEMBRIE: Sunt din nou la locul meu cel vechi. Au căutat pentru câteva momente ceva cupoane din ziare, printre paginile mele. Unul din copii m-a luat şi a întrebat: "Asta-i o carte de mâzgâlit? Pot desena în ea?"

DECEMBRIE: Se pregătesc cu toţii de Crăciun, aşa că în curând n-o să mă mai văd dintre cutiile de cadouri şi hârtii de împpachetat.

Poate că şi tu ai asemenea atitudine faţă de Biblie, care este Cuvântul lui Dumnezeu. Corectează-te şi fii cu băgare de seamă cum trebuie să te porţi cu ea pe viitor!


Sursa: revista Harul.

Un comentariu:

Lavinia Dance spunea...

e trist , e trist faptul ca in loc sa pretuim Biblia, pentru ca este si va fi cea mai frumoasa carte de pana acum, noi o lasam sa se prafuiasca intr-un colt al bibliotecii, foarte trist.