sâmbătă, 27 iunie 2009

Ultima zi...

Dacă aş şti că astăzi este ultima zi din viaţă, m-aş trezi dimineaţa mai devreme să vorbesc şi mai mult cu Tine ca să facem planuri pentru când
vom petrece veşnicia împreună...
Şi tot n-ar fi deajuns!
Dacă aş şti că astăzi este ultima dată când pot să-ţi admir creaţia, m-aş trezi devreme ca să-ţi văd, pentru ultima dată, zâmbetul
atunci când Îţi întinzi răsăritul
într-un colorit ce îmi ia glasul
şi mă face să Te laud fără cuvinte!
Dacă aş şti că astăzi este ultima zi îngăduită mie pe pământ cu creaţia Ta,
aş alerga să le spun tuturor că
încurând mă voi linişti în braţele Creatorului meu...
şi le-aş spune cât de bucuroasă sunt!
Dacă aş şti că astăzi îmi trăiesc ultima suflare în trup,
aş încerca să cuprind tot ce ai creat în inima mea
şi să mă satur, atât cât mai pot, de Cuvântul Tău.
Pentru că în cer voi fi cu Tine şi nu va mai trebui să-L citesc
fiindcă Însuşi Cuvântul îmi va vorbi tainic.
Dacă aş şti că astăzi este ultima mea zi din acest vas de lut,
m-aş ruga mai arzător pentru dragii mei care rămân aici,
încredinţându-i cu viaţa şi cu sufletul lor în mâna Ta, Părinte.
Dacă aş şti că astăzi este ultima mea zi din viaţă,
Ţi-aş cere iertare pentru fiecare dată când am avut posibilitatea
să spun semenului meu despre Tine...şi nu am făcut-o, spre ruşinea mea!


Alina Meze

Niciun comentariu: