vineri, 24 aprilie 2009

Mândria este un hoţ

Numele meu este mândrie. Şi sunt un hoţ.
Eu îţi fur destinul dat de Dumnezeu...pentru că
vrei ca lucrurile să se facă pe placul tău.
Eu îţi fur bucuria...pentru că "meriţi mai mult".
Eu îţi fur cunoaşterea...pentru că
deja le ştii pe toate.
Eu îţi fur vindecarea...pentru că
eşti prea plin de mine pentru a ierta.
Eu îţi fur sfinţenia...pentru că
refuzi să recunoşti că ai greşit.
Eu îţi fur viziunea...pentru că
preferi să te uiţi mai bine în
oglindă decât pe geam.
Eu îţi fur adevărata prietenie...pentru că
nimeni nu te poate recunoaşte cu adevărat.
Eu îţi fur dragostea...pentru că
adevăratul romantism cere sacrificiu.
Eu îţi fur măreţia cerească...pentru că
refuzi să speli picioarele celuilalt pe pământ.
Eu îţi fur slava lui Dumnezeu...pentru că
te conving să îţi urmăreşti propriile interese.
Numele meu este mândria. Şi sunt un hoţ.
Îţi place de mine tocmai pentru că
crezi că îmi pasă întotdeauna de tine. Greşit.
Eu încerc să fac din tine o fraieră.
Dumnezeu are multe lucruri bune pentru tine, recunosc,
dar nu-i face griji...
Dacă rămâi cu mine,
n-o vei şti niciodată.

Beth Moore, Praying God's Word (Rugându-te Cuvântul lui Dumnezeu).

Niciun comentariu: