marți, 27 octombrie 2009

Citate...

"Te rog" şi "Mulţumesc" formează un tot unitar cu buza de sus şi cea de jos a gurii noastre. C. H. Spurgeon

"Dacă îţi ascunzi capul în nisip, perspectiva nu se îmbunătăţeşte." Thomas Wolfgang Kessler

"Oamenii recunoscători sunt precum câmpurile roditoare: dau înapoi de zece ori ceea ce primesc." August von Katzebue

"Recunoştinţa este cheia spre vistieria vieţii noastre." Liselotte Nold

"Oamenii cei mai fericiţi nu sunt aceia care au cel mai mult, ci aceia care pot mulţumi cel mai mult." W. J. Oehler

"Am nevoie de ceva în viaţa mea care să îmi dea valoare. Indiferent unde mă găsesc pe scară profesională. Indiferent dacă am atins ţelurile vieţii mele sau nu. Am nevoie de ceva care să îmi dea valoare chiar dacă eu nu mă găsesc vrednic de a fi iubit. Chiar dacă nu mă simt înţeles de oameni. Şi din cauza asta, textul următor mi se adresează mie: "Poporul care stă în întuneric, vede o lumină mare. Şi această lumină luminează şi peste cei ce locuiesc în ţara întunecată." Dacă lumina lui Dumnezeu este în noi, vom găsi exact aceea la care suntem de fapt chemaţi." Bruno Waldvogel - Frei


Sursa: Revista creştină Ethos, 2006

Niciun comentariu: